مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 16:452021-11-26سياسي

بیش از 20 مسئله کلان جامعه با نقش آفرینی بانوان حل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرگزاری دانشجو، عاطفه سعیدی نژاد ظهر امروز در نشست هم اندیشی بانوان فعال شرق گلستان با موضوع بانوان فعال و نهضت پیشرفت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: - مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در طرح نهضت پیشرفت بانوان جایگاه بانوان در جامعه تبیین و مسائل کلان جامعه با نقش آفرینی آن ها حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرگزاری دانشجو، عاطفه سعیدی نژاد ظهر امروز در نشست هم اندیشی بانوان فعال شرق گلستان با موضوع بانوان فعال و نهضت پیشرفت در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: طرح نهضت پیشرفت با هدف ورود و نقش آفرینی بانوان در عرصه های مختلف و حل مسائل کلان جامعه به ویژه مسائل بانوان در سازمان تبلیغات کشور مطرح و در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: جامعه امروز کشور ما به مرحله برنامه ریزی و شکوفایی استعداد ها رسیده و معتقدیم استعداد های جوانان با نقش آفرینی مادران در خانواده امکان پذیر خواهد بود.

مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات کشور با اشاره به نقش مهم بانوان در پیروزی و هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس امام راحل رسیدن به بیت المقدس را از مسیر کربلا می دانستند و این باور و یقین پیش از اینکه در ذهن رزمندگان شکل گیرد در ذه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 20 مسئله کلان جامعه با نقش آفرینی بانوان حل می شود

بیش از 20 مسئله کلان جامعه با نقش آفرینی بانوان حل می شود