مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 16:202021-11-26فرهنگي

اعلان فراخوان جشنواره بین المللی «هایکو» در کشور هلند


جشنواره بین المللی «هایکو» از سینماگران کشورهای مختلف، دعوت کرد تا فیلم های خود را که با نگاه شاعرانه ظرف مدت سه سال اخیر ساخته شده اند را به دفتر این جشنواره ارسال کنند.

- جشنواره بین المللی هایکو از سینماگران کشورهای مختلف، دعوت کرد تا فیلم های خود را که با نگاه شاعرانه ظرف مدت سه سال اخیر ساخته شده اند را به دفتر این جشنواره ارسال کنند.

منصور جهانی ـ فراخوان جشنواره بین المللی هایکو در کشور هلند، برای دریافت فیلم های با نگاه شاعرانه منتشر شد و سینماگران تا روز 13 آذر ماه جاری (4 دسامبر 2021) فرصت دارند تا آثار خود را به این رویداد هنری ارسال کنند.

جشنواره بین المللی هایکو Haiku با دبیری محمد الأمین Mohammad Amin شاعر عراقی مقیم هلند و با هدف گسترش رابطه شعر و سینما و ایجاد فرصت های جدیدی برای زبان مشترک بین شعر و سینما در روزهای 19 و 20 آذر ماه جاری (10 و 11 دسامبر 2021) به صورت برخط و آنلاین در شهر لاهه در کشور هلند برگزار می شود.

جشنواره بین المللی هایکو از سینماگران کشورهای مختلف، دعوت کرد تا فیلم های خود را که با نگاه شاعرانه ظرف مدت سه سال اخیر ساخته شده اند را برای مسابقه بهترین فیلم این رویداد هنری از طریق ایمیل آدرس denhaag.

mena.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلان فراخوان جشنواره بین المللی «هایکو» در کشور هلند

اعلان فراخوان جشنواره بین المللی «هایکو» در کشور هلند