مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 15:552021-11-26سياسي

شهرداری مشهد در سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران حائز رتبه شد


شهرداری مشهد در ششمین کنفرانس بین المللی و سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران در بین تمام دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی کشور رتبه برتر را کسب کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهرداری مشهد در ششمین کنفرانس بین المللی و سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران در بین تمام دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی کشور رتبه برتر را کسب کرد.

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی و سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران 29 و 30 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد که برترین های کشوری این حوزه در هشت بخش توسعه انرژی های تجدیدپذیر معرفی شدند و شهرداری مشهد در بخش توسعه انرژی های تجدیدپذیر بین تمام دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی(تامین 20 درصد برق مصرفی ساختمان ها) مقام اول را از آن خود کرد.

جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر با هدف ایجاد بستری مناسب برای معرفی الگوهای برتر در زنجیره توسعه انرژی های تجدیدپذیر کشور طراحی شده است که با حمایت وزارت نیرو، سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به برترین های این حوزه اعطا می شود.

این دوره از کنفرانس با حضور مدیران و مسئولان دولتی، از جمله معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری مشهد در سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران حائز رتبه شد

شهرداری مشهد در سومین جایزه ملی انرژی های تجدیدپذیر ایران حائز رتبه شد