مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-26ورزشي

مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته بسیج در اراک برگزار شد


رییس هیئت تیراندازی استان مرکزی گفت: مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با رویکرد ایجاد نشاط در بین بسیجیان در سالن تیراندازی سردار شهید «سعید مجیدی »برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه آغاز مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته توسط بسیجیان در سطح استان بودیم که قابل تقدیر است.

رییس هیئت تیراندازی استان مرکزی ادامه داد: یکی از اولویت های مهمی که بسیج در حوزه ورزش باید به آن توجه کند کشف استعدادهای ورزشی جوانان و حمایت از آنها است که امسال مسابقات تیراندازی هفته بسیج با این رویکرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی بیش از 333 شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده، گفت: آخرین شهید ورزشکاری که تقدیم دفاع از ارزش های اسلامی شده سردار شهید سعید مجیدی بود که در رشته های تیراندازی و رزمی حرف برای گفتن داشت و از قهرمانان ملی بود و سعی شد در مسابقات تیراندازی هفته بسیج امسال ورزشکاران را با سیره این شهید بزرگوار آشنا کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهید سعید مجیدی نامگذاری سالن تیراندازی با 21 خط هدف استاندارد در دستور کار قرار گرفت که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته بسیج در اراک برگزار شد

مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته بسیج در اراک برگزار شد