مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:252021-11-26اقتصادي

کلنگ نخستین واحدهای مسکونی طرح ملی نهضت مسکن سیستان و بلوچستان به زمین زده شد


کلنگ احداث نخستین واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در قالب 1076 واحد با حضور مسؤولان در زاهدان به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، کلنگ احداث نخستین واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در قالب 1076 واحد با حضور استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی، فرمانده انتظامی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و سایر مسئولان استانی در زاهدان به زمین زده شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در این استان بیشتر از سایر استان ها دارای مزیت است چرا که به دلیل ضعیف بودن ساختار اقتصادی در بخش های مختلف نظیر صنعت، واحدهای تولیدی و غیره موجبات اشتغال زایی بخش قابل توجه ای از افراد جویای کار را فراهم می نماید.

حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه مسکن مهمترین پروژه در سیستان و بلوچستان محسوب می شود، افزود: ضروری است در احداث پروژه های مسکونی این طرح از ظرفیت تعاونی های مسکن و توان دستگاههای اجرایی و محصولات تولیدی استان به بهترین نحو استفاده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه زمین ساخت واحدهای مسکونی در سال اول طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است، گفت: در این طرح تمامی جوانب از جمله موقعیت زمین، طرح تفص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ نخستین واحدهای مسکونی طرح ملی نهضت مسکن سیستان و بلوچستان به زمین زده شد

کلنگ نخستین واحدهای مسکونی طرح ملی نهضت مسکن سیستان و بلوچستان به زمین زده شد