مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 13:052021-11-26اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی گرگان: توزیع منابع ارزش افزوده عادلانه باشد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به فاصله زیاد منابع اعطایی ناشی از مالیات ارزش افزوده بین استانها، گفت: انتظار ما توزیع عادلانه و بر اساس جمعیت و محرومیت های استانهاست.

- رییس اتاق بازرگانی گرگان: توزیع منابع ارزش افزوده عادلانه باشد ایسنا/گلستان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به فاصله زیاد منابع اعطایی ناشی از مالیات ارزش افزوده بین استانها، گفت: انتظار ما توزیع عادلانه و بر اساس جمعیت و محرومیت های استانهاست.

علی محمد چوپانی امروز جمعه پنجم آذرماه در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه ضرورت حمایت از بخش خصوصی و تامین اعتبار پروژه های کلان باید از اولویت های اقتصادی استان باشد، اظهار کرد: بخش خصوصی در استان گلستان آماده همکاری کامل با دولت در راستای توسعه پایدار و همه جانبه استان است.

وی با بیان اینکه هدف گذاری رشد 8 درصدی اقتصاد، خاطرنشان کرد: رسیدن به این رشد اقتصادی قطعا نیازمند منابع اعتباری ملی و کلان است.

رییس اتاق بازرگانی گرگان با تاکید بر اینکه منابع اعتباری بانک های استان گلستان رو به پایان است، ادامه داد: باید به این بانکها تزریق اعتبار شده و به موازات آن نیز بانک های خصوصی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی گرگان: توزیع منابع ارزش افزوده عادلانه باشد

رییس اتاق بازرگانی گرگان: توزیع منابع ارزش افزوده عادلانه باشد