مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:452021-11-26سياسي

راه نجات یک ملت فرهنگ بسیجی است


راه نجات یک ملت فرهنگ بسیجی است، امام راحل(ره) در آغاز انقلاب دستور تأسیس بسیج مستضعفان را به صورت یک سازمان مردم نهاد صادر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید احمد موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه یک سازمان مردم نهاد صادر کردند.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دشمنان در طول این 40 سال با همه تلاشی که کردند این انقلاب را بر زمین بزنند اما به دلیل وجود فرهنگ بسیج شکست خوردند، افزود: مردم در آن جامعه ای که بسیج باشند تنها نیستند، بسیج اختصاص به یک صنف ندارد، جامعه ای که در آن فرهنگ بسیج آمد، شر دشمن را از آن جامعه دفع می کند.

وی با تأکید بر اینکه در عرصه های اجتماعی، علمی، سیاسی و فرهنگی باید تفکر بسیجی حاکم شود، عنوان کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و حرکت در همین مسیر تنها راهکار حفظ انقلاب اسلامی است همه ما باید در این راستا تلاش کنیم.

موسوی با بیان اینکه بسیج جزو ناموس این انقلاب است و امروز فرهنگ بسیج را به آزادی خواهان دنیا صادر می کنیم، گفت: بسیج همیشه در همه صحنه ها حاضر است، امروز در دانشگاه ها، ادارات، اصناف و بازاریان خانواده بسیج وجود دارد، این مملکت پر از بسیجی است و فاتحه دشمن خوانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات یک ملت فرهنگ بسیجی است

راه نجات یک ملت فرهنگ بسیجی است