مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 12:002021-11-26سياسي

نمایندگان مجلس از شهید مدرس الگو بگیرند


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس باید از شهید مدرس الگو بگیرند، گفت: نمایندگان مسئول عزل و نصب مدیران نیستند و نباید در این زمینه دخالت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بجنورد که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: از جمله حقوق برادران دینی به یکدیگر نصیحت کردن است لذا به اتفاقات پیرامون برادران دینی خود وظایفی داریم.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: همچنین نباید نسبت به برادر دینی خود سر مسائل کوچک و بی اهمیت بحث کنیم که نادیده گرفتن این مسئله باعث به وجود آوردن کینه و دشمنی و نزاع می شود.

وی در ادامه با اشاره به هفته بسیج، افزود: امام خمینی بسیج را الطاف خداوند به امت ایران می داند لذا با تشکیل بسیج مجاهدان و مخلصان که می خواستند با دشمن بجنگند ساختار پیدا کرده و در آن نقش آفرینی پیدا کردند.

حجت الاسلام نوری بیان داشت: درون بسیج اقدامات نظامی، جهادی، فرهنگی، مواسات، سلامت و… انجام می گیرد؛ در واقع آنقدر انعطاف دارد که در یک موضوع محصور نمی شود.

امام جمعه بجنورد گفت: بسیج متناسب با نیاز جامعه اقدامات خود را انجام می دهد؛ مانند موضوع کرونا که بسیج خدمات فراوانی به مردم ارائه داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس از شهید مدرس الگو بگیرند

نمایندگان مجلس از شهید مدرس الگو بگیرند