مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:202021-11-26سياسي

به چه حقی یک مدیرکل 4 سهمیه استخدامی دارد؟


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرم آور و تاسف بار است یک جوان بدون پارتی استخدام نشود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرم آور و تاسف بار است یک جوان بدون پارتی استخدام نشود.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه پنجم آذر 1400 با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج در هر جا که نیاز بوده از کیان اسلام، قرآن و ولایت دفاع کرده و دستور امام راحل این بود که همه صنوف و اقشار باید بسیجی باشند و امروز افتخار می کنیم که همه ما بسیجی بوده و در این لشکر مخلص خدا قرار داریم.

وی اظهار کرد: اگر بسیجی در حال آماده باش از دنیا برود فردای قیامت جواب خواهد داشت که هر لحظه نیاز بود آماده به خدمت بودم تا در رکاب اسلام، انقلاب و امام خود در مقابل دشمن قد علم کنم آنجا که حرف از پیامبر اسلام و امام و جانشین ائمه است به حرف جانشین امام گوش داده ام که بهترین و بالاترین عبادت است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انسانهایی که مطیع رهبر الهی هستند گناهان آنها بخشیده می شود ای بسا کسانی که قرآن به گردن آویخته و پیشانی آنها از عبادت پینه بسته بود اما شمشیر روی حضرت امیرالمومنین کشیدند که جای آنها در دوزخ است و اگر هزاران سال در دنیا عبادت کرده باشند دچار انحراف خطرنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به چه حقی یک مدیرکل 4 سهمیه استخدامی دارد؟

به چه حقی یک مدیرکل 4 سهمیه استخدامی دارد؟