مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-26سياسي

بسیج در همه امور برای کشور اقدامات ارزشمندی انجام داده است


امام جمعه زنجان با بیان اینکه حضور بسیج منحصر به دوران دفاع مقدس نشد، گفت: بسیج بعد از دفاع مقدس در امور دیگر از جمله در ریشه کنی فلج اطفال، حوادث مختلف مانند سیل و زلزله، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به شرایط خاص جامعه به لحاظ اقتصادی اظهار کرد: این شرایط وظایف خاصی را نیز برای ما معین می کند.

امام جمعه زنجان با تاکید بر الگو بودن حضرت علی(ع) تصریح کرد: امیرالمومنین در فرازهای 101 به بعد نامه 53 نهج البلاغه که مربوط به مدیریت عالی یک جامعه دینی و اخلاقی است، چند قشر از افراد جامعه را معرفی می کند.

وی با بیان اینکه تاکید حضرت علی(ع) بر توجه به اقشار ضعیف جامعه است، افزود: ایشان می فرمایند سهمی از بیت المال باید برای این اقشار در نظر گرفته شود و اگر از این اقشار غفلت شود، جوابی در قیامت ندارید.

آیت الله خاتمی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مواسات و مستضعفین صادر کردند نماینده ولی فقیه در استان زنجان تاکید کرد: هر چه زمان سپری می شود، معلوم می شود که این فرمان، فکر الهی، ارزشمند، ضروری و لازم برای جامعه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کس دل در گرو انقلاب دارد، بسیجی است که بعضی ها به صورت منظم، منسجم، تشکیلاتی و دارای آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج در همه امور برای کشور اقدامات ارزشمندی انجام داده است

بسیج در همه امور برای کشور اقدامات ارزشمندی انجام داده است