مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-26فرهنگي

اجرای نمایش محیطی «ماهی رنگین کمان» در مرکز تولید تئاتر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش که بر اساس داستانی به همین نام نوشته مارکوس فیستر به نگارش در آمده، - اجرای نمایش محیطی ماهی رنگین کمان در مرکز تولید تئاتر نمایش محیطی ماهی رنگین کمان به نویسندگی امیرمحمد انصافی و کارگردانی زهرا مریدی ویژه مخاطبان خردسال و کودک در سالن انتظار مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، این نمایش که بر اساس داستانی به همین نام نوشته مارکوس فیستر به نگارش در آمده، همه روزه به جز شنبه ها در ساعت 15:30 در محوطه سالن انتظار در قالب طرح تئاتر کوچک اجرا می شود و تماشای آن برای عموم رایگان است.

نمایش ماهی رنگین کمان به تهیه کنندگی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون، درباره ماهی رنگین کمان خودخواه و مغروری است که همیشه با کلام و رفتار ناپسندش، دیگر ماهیان دریا را از خود می رنجاند، تا اینکه تنهای تنها می شود و این تنهایی طولانی او را غصه دار می کند و اینجاست که هشت پای دانا راه تازه ای در زندگی به او نشان می دهد و.

بر اساس این خبر، هنرمندان بازی دهنده عروسک در این نمایش زهره قاسمی و هوتن آزادی هستند و از دیگر عوامل آن می توان به زهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش محیطی «ماهی رنگین کمان» در مرکز تولید تئاتر

اجرای نمایش محیطی «ماهی رنگین کمان» در مرکز تولید تئاتر