مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-26سياسي

انتقاد امام جمعه رباط کریم از سفر اخیر وزیر کشور به این شهرستان


امام جمعه رباط کریم با انتقاد از شیوه سفر وزیر کشور به این شهرستان گفت: از وزیر انتظار داشتیم مشکلات کل شهرستان را مورد بررسی قرار دهند چرا که این منطقه کلا زیرساخت مناسبی ندارد.

- ، حجت الاسلام حسن ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته رباط کریم ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: احداث ایستگاه مترو در بازارک و حکیم آباد از مطالبات بحق مردم محروم رباط کریم است.

امام جمعه شهرستان رباط کریم گفت: مسئولان پاسخ بدهند که آن همه وعده هایی که دادند چه زمانی جامه عمل به آنها پوشانده خواهد شد.

وی با انتقاد از سفر اخیر وزیر کشور به منطقه گفت: توقع از وزیر کشور توجه به کل شهرستان بود که باعث گلایه و انتقاد مردم نشود.

ترابی بیان داشت: چرا بعد از 5 سال به پدیده شوم حقوق های نجومی خاتمه داده نشده و این فساد ریشه کن نشده است است موضوع زیبنده نظام اسلامی نیست در حالی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند عده ای از قبل بیت المال به درآمدهای خودشان برسند و به ریش همه بخندند.

خطیب جمعه رباط کریم عنوان داشت: انتظار از وزیر محترم کشور در اولین سفرش به منطقه، بررسی مشکلات کل شهرستان بود، شهرستان رباط کریم چه مرکز شهرستان چه شهر جدید پرند و چه نصیر شهر مشکلات فراوانی دارند زیر ساخت ها در تمام شهرستان آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه رباط کریم از سفر اخیر وزیر کشور به این شهرستان

انتقاد امام جمعه رباط کریم از سفر اخیر وزیر کشور به این شهرستان