مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 11:102021-11-26سياسي

دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه گذشته است


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه دیگر دوران دیپلماسی ذلت، مذاکرات ذلیلانه گذشته است، گفت: امروز مذاکرات ما، مذاکرات بسیجی است و در مذاکرات جدید و پیش رو هرگز مسؤولان زیر بار ذلت و شرط و شروط های تحریمی نخواهند رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، با گرامیداشت 5 آذر سالروز تشکیل نهاد مقدس بسیج و اینکه بنیانگذار بسیج به بسیجی بودن افتخار می کرد، اظهار کرد: همه شما را به تقوا، دوری از حرام، قناعت به پارسایی و پرهیزگاری در زندگی سفارش و توصیه می کنم.

وی با بیان اینکه شاخصه اصلی یک بسیجی تقوای اوست، گفت: بسیجی منهای تقوا یعنی بسیجی منهای بسیجی است به ویژه بسیجیان بر ضرورت رعایت تقوا و دغدغه حلال و حرام، انجام واجبات و دوری از محرمات تاکید و توصیه دارم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه فتنه هایی ممکن است در زندگی انسان رخ دهد فتنه هایی که همراه با تاریکی و ظلمات است، اضافه کرد: معلوم می شود جامعه انسانی غیر از نور محسوس و تاریکی طبیعی نور و تاریکی هایی هم برای انسان و جامعه انسانی می تواند وجود داشته باشد که مهم آن نور و تاریکی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه گذشته است

دوران دیپلماسی ذلت و مذاکرات ذلیلانه گذشته است