مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:352021-11-26پزشكي

مردم را به واکسن نزدن ترغیب و تشویق کنیم


افرادی که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکردند، به امر واکسیناسیون ترغیب و تشویق می شوند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: افرادی که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکردند، به امر واکسیناسیون ترغیب و تشویق می شوند.

مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل اظهار کرد: ما روند کاهشی را در ابتلا و بستری بیماران کرونایی در شهرستان اردبیل شاهد هستیم و امیدواریم همین روند در آذرماه به شکل کامل به شرایط آبی کرونایی شهرستان اردبیل منجر شود.

وی تصریح کرد: 90 درصد مردم شهرستان اردبیل دز اول و 70 درصد دز دوم واکسن را تزریق کردند و کار واکسیناسیون همچنان با سرعت ادامه دارد.

فرماندار اردبیل شناسایی و تماس تلفنی با تک تک افراد واکسن نزده را یادآور شد و گفت: همکاران ما در مرکز بهداشت با این افراد تماس گرفته و آنها را ترغیب و تشویق به واکسیناسیون می کنند.

امامی یگانه افزود: هر چند این افراد تحت تأثیر فضای مجازی و تبلیغات نادرست قرار گرفتند اما سعی بر این است تا با در نظر گرفتن راهکارهای مناسب و تشویقی به امر واکسیناسیون اقدام کنند تا ایمنی بیشتری را در مرکز استان شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان در کنار واکسیناسیون انتظار ما رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های مورد تاکید وزارت بهداشت است تا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را به واکسن نزدن ترغیب و تشویق کنیم

مردم را به واکسن نزدن ترغیب و تشویق کنیم