مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:302021-11-26سياسي

لغو تحریم ها شرط ایران برای مذاکره/ روند جدید به نفع کشور است


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه لغو تمام تحریم ها شرط ایران برای مذاکره با غرب است، گفت: رویکرد دولت سیزدهم تغییر شرایط و روند مذاکرات است.

- ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر با اشاره به آغاز مذاکرات ایران و غرب از دوشنبه هفته آتی در وین، تاکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم تغییر شرایط و روند مذاکرات است.

وی با بیان اینکه لغو تمام تحریم ها شرط ایران برای مذاکره است، ابراز کرد: موضع ایران اسلامی و تیم مذاکره کننده روشن است و مردم نیز همین را می خواهند که هر توافقی در ماجرای برجام فقط در صورت لغو تمام تحریم های ظالمانه علیه ایران اسلامی صورت می گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم در خصوص برجام مذاکراتی نتیجه محور خواهد بود، تاکید کرد: تیم مذاکرات جدید دولت سیزدهم، مذاکره را برای نتیجه در برنامه دارد نه مذاکره برای مذاکره لذا باید گفت روند جدید به نفع کشور و مردم خواهد بود.

مطیعی با اشاره به سالروز شهادت دو دانشمند هسته ای کشورمان و با بیان اینکه ایران اسلامی کشور فخری زاده ها و شهریاری ها است که با تفکر بسیجی خواب را از چشم دشمنان ما به خصوص اسراییلی ها گرفتند، بیان داشت: ایران اسلامی شاید در زمینه امکانات به اندازه کشورهای پیشرفته نباشد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تحریم ها شرط ایران برای مذاکره/ روند جدید به نفع کشور است

لغو تحریم ها شرط ایران برای مذاکره/ روند جدید به نفع کشور است