مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:252021-11-26دانش

ثبت نام 1450 نفر از دانشگاهیان لرستان در جشنواره قرآنی «هدهد»


کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت نام 1450 نفر از دانشگاهیان استان در جشنواره قرآنی «هدهد» خبر داد.

- ثبت نام 1450 نفر از دانشگاهیان لرستان در جشنواره قرآنی هدهد ایسنا/لرستان کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت نام 1450 نفر از دانشگاهیان استان در جشنواره قرآنی هدهد خبر داد.

نگار محمدنیا با اشاره به فراخوان بیست وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت هدهد در لرستان به ایسنا گفت: با فراخوان این جشنواره قرآنی 1450 نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای شرکت در این جشنواره قرآنی ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه جشنواره هدهد ویژه دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در شش بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، تیمی، فن آوری، معارفی و هنری در 55 رشته برگزار می شود، استقبال دانشگاهیان لرستان از این جشنواره قرآنی را در مقایسه با جشنواره سال قبل چشمگیر دانست و افزود: امسال شاهد روند رو به رشد ثبت نام دانشجویان و اساتید در جشنواره قرآنی هدهد بوده ایم.

محمدنیا با بیان اینکه جشنواره قرآنی هدهد یکی از فعالیت های شاخص معاونت های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هاست که در بخش های شش گانه آوایی، پژوهشی، فناوری اطلاعات، ادبی، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1450 نفر از دانشگاهیان لرستان در جشنواره قرآنی «هدهد»

ثبت نام 1450 نفر از دانشگاهیان لرستان در جشنواره قرآنی «هدهد»