مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 10:202021-11-26سياسي

علم الهدی: مشکل آب با تجمع حل نمی شود؛ به جایش نماز باران بخوانید


علم الهدی امام جمعه مشهد با اشاره به کم آبی در استان های کشور گفت: این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است.

وقتی نزولات آسمانی کم است مشکل با تجمع درست نمی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: یک وظیفه بسیج کمک به حل مشکلات جامعه است و اکنون که گرانی، معیشت مردم را سخت کرده است بسیج باید وارد این عرصه شود.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات مربوط به کمبودها، اختلالات اقتصادی و ارز است که مسوولان دولتی برای رفع آن تلاش می کنند اما بخشی مربوط به سودجویی و دلال بازی است که عده ای ناپاک سودجو به دنبال فشردن حلق مردم هستند و می خواهند معیشت مردم را در جیب خود بریزند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر مسوولان دولتی با قدرت بسیج، تنظیم بازار را عملی کنند بخش عمده ای از مشکلات مردم حل شود.

علم الهدی جامعه امروز را نیازمند فداکاری بسیج و تقابل این نهاد در برابر دشمن توصیف کرد و افزود: فلسفه ایجاد بسیج در ابتدا یک نیروی دفاعی بوده است اما عرصه دفاع اکنون تغییر کرده است.

وی ادامه داد: امروز بیش از 42 شبکه تلویزیونی در دنیا علیه نظام ما و برای مردم سمپاشی می کنند و چندین هزار نفر روز و شب در 2 مجموعه در آمریکا و اسراییل در حال تولید محتوای فضای مجازی برای سرکوب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی: مشکل آب با تجمع حل نمی شود؛ به جایش نماز باران بخوانید

علم الهدی: مشکل آب با تجمع حل نمی شود؛ به جایش نماز باران بخوانید