مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 09:352021-11-26ورزشي

بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه «چهل تیکه»


مدیر شبکه نسیم در بازدید از پشت صحنه فصل جدید برنامه «چهل تیکه» اظهار کرد: جذب مخاطب نسل جدید پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد که گروه تولید باید با ایجاد تنوع و ایده های نو، - مدیر شبکه نسیم در بازدید از پشت صحنه فصل جدید برنامه چهل تیکه اظهار کرد: جذب مخاطب نسل جدید پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد که گروه تولید باید با ایجاد تنوع و ایده های نو، ضمن حفظ مخاطب پیگیر، متوجه سلایق و نگاه های دیگر هم باید باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، محمد احسانی _مدیر شبکه و مرتضی جاسبی- مدیر گروه تولید شبکه نسیم از استودیو چهل تیکه بازدید و با عوامل برنامه دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ضمن گفتگوی مدیران شبکه با عوامل تولید، از تلاش تیم چهل تیکه برای تدارک و پخش سری پنجم این مجموعه قدردانی شد.

احسانی تکریم پیشکسوتان و انتقال حال خوب دهه های گذشته را از وظایف مهم رسانه عنوان کرد و در عین حال گفت : جذب مخاطب نسل جدید برای این محتوا پیچیدگی و ظرافت خاصی دارد که گروه تولید باید با ایجاد تنوع و ایده های نو، ضمن حفظ مخاطب پیگیر، متوجه سلایق و نگاه های دیگر هم باشد.

‏‎تهیه کننده برنامه نیز با اشاره به فرایند تولید گفت: حضور میهمانان در این برنامه نسبت به سایر برنامه های تلویزیون، چهل تیکه را متفاوت کرده و خاطراتی که در این مسیر مرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه «چهل تیکه»

بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه «چهل تیکه»