مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 08:552021-11-26اجتماعي

انتقاد شهردار مشکین دشت از زمین خواری اداری/ اراضی ارزشمندی که بلاتکلیف ماندند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، از عمر شهرستان شدن فردیس بیش از 8 سال است که می گذرد، اما برخی ادارات هنوز جا و مکان درست و حسابی ندارند و یا مثل راه و شهرسازی بهانه آوردند که فردیس راه جاده ای ندارد و به شهرستان نیامدند و دردسر اختصاص زمین برای تامین زیرساخت های لازم شهری و اداری را به گردن شهرداری ها انداختند.

در این میان شورا و شهرداری مشکین دشت که از قدیم مستقل بوده، مسیر سهل الوصول تری برای درخواست زمین توسط ادارات و احداث زیرساخت های لازم برای مردم جنوب غربی البرز داشته، تا فردیس که شهرداری های آن به دو منطقه از کرج مربوط بوده است.

بنابراین زمین هایی از سوی شهرداری مشکین دشت در اختیار برخی ادارات قرار داده شده که پس از سال ها هنوز بلا تکلیف مانده است.

سازه ای که تکمیل نشده، فرسوده شد زمین کانون پرورش فکری استان البرز از آن جمله است که  11 سال پیش زمینی به مساحت هزار و 100 مترمربع توسط شهرداری مشکین دشت در محله ابراهیم آباد در اختیار کانون پرورش فکری استان قرار گرفته است.

اما عملیات احداث ساختمان نیمه کاره رها و جایگاه تجمع معتادان و ناامنی منطقه و نارضایتی مردم  شده است.

بنابراین سازه کانون پرورش فکری هنوز ساخته نشده، فرسوده شده و سرمایه مردم که می تواند جایگاه خدمتی برای مردم باشد، هدر رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شهردار مشکین دشت از زمین خواری اداری/ اراضی ارزشمندی که بلاتکلیف ماندند

انتقاد شهردار مشکین دشت از زمین خواری اداری/ اراضی ارزشمندی که بلاتکلیف ماندند