مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:402021-11-26فرهنگي

«وضعیت قرمز» چگونه شکل گرفت/ «انعکاس جامعه» نقطه اشتراک فیلم ها


سعید زمانیان کارگردان «سور بز» و امیر مهندسیان کارگردان «صحنه» در نشست آنلاین در صفحه انجمن سینمای جوان البرز درباره چگونگی شکل گیری فیلم های کوتاه بسته «وضعیت قرمز» سخن گفتند.

- ، اولین نشست آنلاین بررسی مجموعه فیلم های کوتاه وضعیت قرمز شب گذشته 4 آذرماه با حضور سعید زمانیان و امیر مهندسیان دو تن از فیلمسازهای این بسته به میزبانی محمدعلی حسینی در صفحه انجمن سینمای جوانان ایران استان البرز برگزار شد.

سعید زمانیان در ابتدای نشست درباره اکران شهرستان مجموعه وضعیت قرمز گفت: از 28 آبان ماه که اکران وضعیت قرمز آغاز شد، ما تصمیم گرفتیم ابتدا اکران تهران داشته باشیم و از دو هفته آینده اکران شهرستان برای این بسته در نظر گرفتیم.

امیر مهندسیان کارگردان فیلم کوتاه صحنه درباره اینکه آیا نسخه ای که در وضعیت قرمز اکران می شود، نسخه کوتاه شده است یا خیر ، بیان کرد: خوشبختانه علیرغم اینکه در سی و ششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران پخش این فیلم به مشکل خورد اما ما توانستیم مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مجاب کنیم که نسخه اصلی فیلم را در بسته وضعیت قرمز به نمایش بگذاریم.

وی درباره ایده اولیه این فیلم توضیح داد: من به سینمای اجتماعی علاقه دارم و خیلی دوست داشتم فیلمی اجتماعی با این فضایی که به تصویر کشیدم، بسازم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وضعیت قرمز» چگونه شکل گرفت/ «انعکاس جامعه» نقطه اشتراک فیلم ها

«وضعیت قرمز» چگونه شکل گرفت/ «انعکاس جامعه» نقطه اشتراک فیلم ها