مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:352021-11-26اقتصادي

پرداخت 94 درصدی تسهیلات کرونایی در گیلان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: 381 میلیارد تومان ثبت نام تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا داریم که تاکنون 94 درصد تسهیلات پرداخت شده است.

- عباس علیزاده از تمدید پرداخت تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد و اظهار کرد: بر اساس صورتجلسه چهل ونهمین نشست کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، مهلت ثبت درخواست برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا تا پایان آذر امسال تمدید شد.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی kara.

mcls.

gov.

ir درخواست خود را برای دریافت این تسهیلات ثبت و از مراجعه حضوری به ادارات خودداری کنند، افزود: اطلاعات متقاضیان از طریق دستگاه ها به بانک ها جهت پرداخت تسهیلات ارسال می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، پایان بهمن را مهلت پرداخت تسهیلات توسط بانک ها دانست و متذکر شد: سود ترجیحی این تسهیلات 12 درصد است.

علیزاده، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 357 میلیارد و 833 میلیون تومان تسهیلات در گیلان پرداخت شده است، گفت: 381 میلیارد تومان ثبت نام داریم که نشان دهنده پرداخت 94 درصدی تسهیلات بوده و تا 15 روز آینده کلیه پرونده ها تعیین تکلیف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 94 درصدی تسهیلات کرونایی در گیلان

پرداخت 94 درصدی تسهیلات کرونایی در گیلان