مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:202021-11-26فرهنگي

«منصور» قهرمان واقعی است نه سوپرمن تخیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی منصور به تهیه کنندگی جلیل شعبانی و از تولیدات موسسه هنری رسانه ای اوج که از نوزدهم آبان امسال روی پرده رفته، - قهرمان منصور با بازی درخشان محسن قصابیان میهن پرست و مسئولیت پذیر است؛ از منصب خود کیسه ندوخته و از اعتبار و سرمایه شخصی خود هم برای پیشبرد امور بهره می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی منصور به تهیه کنندگی جلیل شعبانی و از تولیدات موسسه هنری رسانه ای اوج که از نوزدهم آبان امسال روی پرده رفته، نخستین تجربه کارگردانی سیاوش سرمدی در ساخت فیلم بلند است.

سرمدی تا پیش از ساخت این فیلم، با تولید مستند هایی همچون داوطلب مرگ ، ادواردو آنیلی ، هشتاد سال مقاومت ، به دنبال حقیقت و تهران تقاطع سئول به عنوان یک مستندساز خلاق جایگاه خود را در این عرصه محکم کرده بود.

حالا او در اولین تجربه سینمایی خود سراغ یکی از فرماندهان عالی رتبه و فقید ارتش رفته تا با نمایش برشی از زندگی او بر پرده سینما، یک قهرمان ملی را به مخاطب معرفی کند.

منصور داستان زندگی شهید تیمسار منصور ستاری را روایت می کند که از سال 1365 تا زمان شهادتش در سال 1373 فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«منصور» قهرمان واقعی است نه سوپرمن تخیلی

«منصور» قهرمان واقعی است نه سوپرمن تخیلی