مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:152021-11-26سياسي

نقش مهم سواد رسانه در کسب و کارها و مشاغل آینده


کسب و کارها و مشاغل آینده مبتنی بر سواد رسانه ای و بر بستر دیجیتال مارکتینگ شکل می گیرند و صرف زمان و هزینه برای دیجیتال مارکتینگ کمک می کند نه تنها مشاغل سنتی، - بلکه مشاغل آینده نیز از شکست رهایی پیدا کرده و در مسیر موفقیت قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیستمین نشست علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده با موضوع سواد دیجیتال و بازاریابی محصول در مشاغل آینده از سوی معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی و با همکاری جهاد دانشگاهی واحد زنجان برگزار شد.

سید حمیدرضا عظیمی، دانشجوی دکتری مدیریت بازرگانی، مدرس و مشاور بازاریابی و کسب و کار در این نشست با اشاره به اهمیت سواد دیجیتال گفت: سواد رسانه ای در کسب و کار و زندگی مردم اهمیت ویژه ای پیدا کرده است، بنابراین توجه به سواد رسانه ای و سواد دیجیتالی بسیار مهم است.

سواد فنی، سواد رسانه ای و سواد فرهنگی- اجتماعی، سه نوع سواد رسانه ای است که باید به آنها توجه کنیم؛ البته باید تاکید کنم که اهمیت سواد رسانه ای و سواد فرهنگی- اجتماعی از سواد فنی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه گذشته، حال و آینده دیجیتال مارکتینگ به جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان گره خورده است، گفت: همگامی با تکنولوژی و استفاده از سواد رسانه ای در این زمینه بسیار مهم است؛ با دیجیتال مارکتینگ، سواد رسانه ای و سواد فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم سواد رسانه در کسب و کارها و مشاغل آینده

نقش مهم سواد رسانه در کسب و کارها و مشاغل آینده