مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:102021-11-26حوادث

مروری بر اخبار حوادث زنجان در هفته گذشته


یک سارق سابقه دار با 27 سرقت، یک سارق اماکن خصوصی با 12 فقره سرقت دستگیر و یک تن و 853 کیلوگرم مرغ گرم فاقد مجوز بهداشتی خارج از شبکه توزیع در استان زنجان طی هفته گذشته کشف شد.

- سرهنگ ایرج خانی پور در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری سارق حرفه ای در زنجان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت در سطح شهرستان زنجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 16 شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی کلانتری 16 با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی، متهم در یک عملیات منسجم، دستگیر و در بازجویی های فنی به 27 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت اعتراف و با تشکیل پرونده و رد قسمتی از اموال مسروقه به مال باختگان از طریق مقام قضایی روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت، خاطرنشان کرد: توصیه می شود ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و این وسایل را در جای امن و قابل اطمینان نگه داری کنند دستگیری سارق اماکن خصوصی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز در راب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر اخبار حوادث زنجان در هفته گذشته

مروری بر اخبار حوادث زنجان در هفته گذشته