مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 07:002021-11-26ورزشي

حقیقت پور: صهیونیست ها با اقدامات ضد ایرانی به دنبال کسب مشروعیت هستند


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ورزش ایران گفت: رژیم صهیونیستی به خیال خود با تلاش برای اعمال محدودیت برای ورزش ایران به دنبال کسب مشروعیت برای خود است که این تصوری باطل است.

- منصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به همکاری های شیرین عبادی و مسیح علی نژاد با صهیونیست ها برای اعمال محدودیت علیه ورزش ایران در میادین بین المللی گفت: خانم شیرین عبادی و علینژاد به هیچ وجه دلسوز ملت ایران نیستند و همواره تا توانسته اند اقداماتی را علیه ملت ایران صورت داده اند.

وی افزود: خانم شیرین عبادی که خود را حامی ملت محروم ایران معرفی می کند، در اروپا به سر می برد و مشغول لذت بردن است و بعد هم می گوید که من طرفدار ملت فقیر و محروم ایرانم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم اظهار داشت: خانم علی نژاد هم در داخل جمهوری اسلامی دارای فساد سیاسی و اخلاقی بود.

خانم علینژاد به جای اظهارات و اقداماتش باید توضیح دهد در خانه ای که در میرداماد واقع بود چه مفاسد سیاسی و اخلاقی را مرتکب می شد.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: خانم علینژاد به واسطه همین مفاسد سیاسی و اخلاقی امروز به عنوان عمله سیاسی، اخلاقی و فرهنگی صهیونیست ها مشغول به کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت پور: صهیونیست ها با اقدامات ضد ایرانی به دنبال کسب مشروعیت هستند

حقیقت پور: صهیونیست ها با اقدامات ضد ایرانی به دنبال کسب مشروعیت هستند