مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 02:252021-11-25سياسي

توزیع 10 هزار بسته ارزاق در رزمایش همدلی و احسان در اصفهان


در ششمین دوره رزمایش اهدای کمک های معیشتی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) تعداد زیادی کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان و 10 هزار بسته معیشتی ارزاق در استان اصفهان توزیع شد.

- آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در ششمین دوره رزمایش اهدای کمک های معیشتی ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) با تقدیر از اعضا و دست اندرکاران آن ستاد در راستای اجرای این رزمایش احسان و همدلی اظهار داشت: از گذشته تاکنون و به طور ویژه در دوران شیوع ندارند، نباید فکر کنند که کمک کردن وظیفه افراد ثروتمند است بلکه به اندازه توان خود باید مبلغی را حتی کم برای کمک به فقرا و انفاق هزینه کنند.

تورج حاجی رحیمیان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان در ادامه این مراسم گفت: امروز ششمین مرحله همدلی و احساس به همت این ستاد با توزیع 10 هزار بسته ارزاق توسط گروه های جهادی به نیازمندان آغاز شد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 128 هزار بسته معیشتی در بین هموطنان محروم در سراسر استان توزیع شده که در این راستا در مجموع 28 هزار کیف دانش آموزی با لوازم تحریر نیز به دانش آموزان محروم اهدا شده است.

حاجی رحیمیان خاطرنشان کرد: 220 هزار بسته گوشت در بین مردم نیازمند استان در آینده توزیع می شود و تاکنون 120 هزار بسته مرغ بین نیازمندان اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته ارزاق در رزمایش همدلی و احسان در اصفهان

توزیع 10 هزار بسته ارزاق در رزمایش همدلی و احسان در اصفهان