مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آذر 1400 ساعت 02:052021-11-25سياسي

عضو پیمان آکوس، ایران را به نقض ان پی تی متهم کرد


ایالات متحده که در کنار متحد دیرینه اش انگلیس قرارداد فروش زیردریایی های اتمی با استرالیا امضا و آشکارا موازین پیمان منع گسترش تسلیحاتی اتمی را نقض کرده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، لوییس ال.

بونو کاردار آمریکا نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با ایراد سخنانی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی پیرامون اجرای موافقتنامه های پادمانی در ایران ادعا کرد که اگر عدم همکاری ایران با آژانس، از جمله در مورد موضوعات مطرح شده در دستور کار برجام، به سرعت مرتفع نشود، شورای حکام چاره ای جز تشکیل جلسه فوق العاده برای رسیدن به این بحران، پیش از پایان سال جاری نخواهد داشت.

وی در اظهاراتی همسو با مدیرکل آژانس افزود که فقدان تعامل اساسی از سوی ایران مانع از پیشرفت در شفاف سازی سؤالات آژانس در مورد صحت و کامل بودن اعلامیه های پادمانی ایران شده است و به طور جدی بر توانایی آژانس برای ارائه تضمین درباره ماهیت منحصراً صلح آمیز برنامه اتمی ایران تأثیر می گذارد.

رفائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی اصرار دارد که فعالیت های راستی آزمایی در ایران را که به موجب کاهش تعهدات برجامی از سوی تهران کم شده از سربگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو پیمان آکوس، ایران را به نقض ان پی تی متهم کرد

عضو پیمان آکوس، ایران را به نقض ان پی تی متهم کرد