مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 19:552021-11-25بين الملل

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ترکمنستان در مورد نشست سران اکو


حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در گفتگوی تلفنی با «رشید مردوف» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ترکمنستان، در خصوص روابط دو جانبه و برگزاری نشست سران اکو در عشق آباد به تبادل نظر پرداخت.

- حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز در گفتگوی تلفنی با رشید مردوف معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ترکمنستان، در خصوص روابط دو جانبه و برگزاری نشست سران اکو در عشق آباد به تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیر عبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور کشورمان به رییس جمهور ترکمنستان، برای مساعدت به برگزاری موفق این اجلاس اعلام آمادگی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به حضور ابراهیم رییسی رییس جمهور در اجلاس سران اکو، این رویداد را فرصت مغتنمی برای گفتگو درباره مسائل مورد علاقه و سطح بالای دو کشور دانست.

وزیر امور خارجه ترکمنستان نیز در این تماس با اشاره به برگزاری همایش اقتصادی فوق با حضور مقامات ارشد اقتصادی کشورهای عضو اکو از جمله اتاق های بازرگانی و فعالان اقتصادی و جلسات اقتصادی در وزارت خارجه ترکمنستان و نشست وزرای خارجه در روز شنبه، از حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در نشست های یاد شده و نشست اصلی (سران) تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد این نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ترکمنستان در مورد نشست سران اکو

رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و ترکمنستان در مورد نشست سران اکو