مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:552021-11-25بين الملل

محمود الزهار در گفت وگو با فارس: صهیونیست ها هیچ آینده ای در فلسطین ندارند


یکی از رهبران جنبش حماس گفت که برای یهودیان صهیونیست، آینده ای در فلسطین وجود ندارد و مردم این کشور، آنان را اخراج خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،محمود الزهار از رهبران جنبش [عامل استشهادی] به خارج از فلسطین ختم شود .

 این مسئول افزود: مقاومت در قدس در حال قدرت گرفتن است و بارزترین نمونه آن، شمشیر قدس و عملیات دلاورانه شهید فادی ابو شخیدم در مقابل نیروهای مسلح [صهیونیستی بود که به هلاکت آنان و شهادت خود منجر شد .

الزهار درباره پیام این عملیات شهادت طلبانه خاطر نشان کرد: پیام روشن است: در شمال، جنوب، شرق و غرب فلسطین و قدس، هیچ آینده ای برای یهودیان صهیونیست وجود ندارد، حتی اگر بهایی که مردم فلسطین بپردازند، جان بهترین فرزندان به عنوان شهدای فلسطین باشد .

وی در پایان تاکید کرد: این عملیاتها ادامه دارد و بنا به دلایلی مانند آمادگی، زمینه چینی، انتخاب مکان و زمان مناسب برای وارد کردن ضربات مهلک به ارتش صهیونیستی، جز برای مدتی متوقف نخواهد شد، زیرا یک عملیات موفق، بهتر ازده ها عملیات ناموفق خواهد بود .

شهید فادی ابو شخیدم صبح یکشنبه گذشته در شهرقدس اشغالی ملیات شهادت طلبانه ای انجام داد که منجر به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود الزهار در گفت وگو با فارس: صهیونیست ها هیچ آینده ای در فلسطین ندارند

محمود الزهار در گفت وگو با فارس: صهیونیست ها هیچ آینده ای در فلسطین ندارند