مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:502021-11-25اجتماعي

خشک شدن 15 هزار هکتار از تالاب میانکاله/ احداث سد فینسک منتفی است


رییس سازمان محیط زیست کشور در بازدید از تالاب و پناهگاه حیات وحش میانکاله از خشک شدن 15 هزار هکتار از اراضی این تالاب خبر داد و گفت: پروژه سد فینسک منتفی است و اگر بنا باشد سدی هم احداث شود حتما جای آن تغییر پیدا خواهد کرد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان محیط زیست کشور در بازدید از تالاب و پناهگاه حیات وحش میانکاله از خشک شدن 15 هزار هکتار از اراضی این تالاب خبر داد و گفت: پروژه سد فینسک منتفی است و اگر بنا باشد سدی هم احداث شود حتما جای آن تغییر پیدا خواهد کرد.

علی سلاجقه عصر پنجشنبه در بازدید از منطقه میانکاله در مازندران این استان را شاخص محیط زیست کشور در همه زمینه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در مقام مقایسه و سنجشِ پوشش گیاهی و جنگلی و موارد مربوط به آب، خاک و هوا، شمال کشور و به ویژه مازندران همواره مثال زدنی است.

سلاجقه، دست اندازی های انسان برای توسعه را مشکلاتی دانست که سبب تاثیرگذاری بر استان مازندران شده و افزود: مجموعه میانکاله به لحاظ زیستگاه از جمله ذخایر جانوری، پوشش گیاهی، آبی و خاکی کشور بوده که از ظرفیت بسیار عالی برخوردار است و بر این اساس باید جوانب مختلف اقتصادی و توریستی و مسائل مربوط به گونه های کمیاب گیاهی و جانوری منطقه مورد توجه ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشک شدن 15 هزار هکتار از تالاب میانکاله/ احداث سد فینسک منتفی است

خشک شدن 15 هزار هکتار از تالاب میانکاله/ احداث سد فینسک منتفی است