مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 18:302021-11-25سياسي

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت محصولات کشاورزی در گیلان


استاندار گیلان، از دستور آیت الله رییسی برای تشکیل کارگروهی به منظور بررسی وضعیت محصولات کشاورزی در استان خبر داد تا از این طریق مشکلات رسیدگی شود.

- اسدالله عباسی در حاشیه برگزاری نشست مجامع نمایندگان و استانداران استان های شمالی با رییس جمهوری در گفت وگو با خبرنگاران، به تشریح موضوعات مطرح شده در این جلسه پرداخت و گفت: در این نشست کلیپی از مشکلات پسماند گیلان به نمایش گذاشته شد و براساس آن از رییس جمهوری درخواست شد دستور رسیدگی رفع این معضل به عنوان مهمترین مشکل استان صادر کند.

وی به توجه آیت الله دکتر رییسی به موضوع پسماند استان های شمالی اشاره کرد و از ایجاد یک مدیریت مستقل با موضوع پسماند با دستور رییس جمهوری خبر داد.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به طرح موضوع تالاب به عنوان دغدغه مشترک مجمع نمایندگان استان و بیان اینکه از رییس جمهوری برای اختصاص اعتبارات موردنیاز درخواست شد، خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق بررسی ها توسط وزارت نیرو و سازمان محیط زیست، رییس جمهوری دستور بررسی مجدد و تهیه مستندات برای پیگیری موثر را صادر کرد.

وی مشکلات منابع طبیعی، آبخیزداری و تنش آبی به عنوان دغدغه روستانشینان و کشاورزان را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست ذکر کرد که رییس جمهوری دستور بررسی این موضوع در شورای مربوطه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت محصولات کشاورزی در گیلان

تشکیل کارگروه بررسی وضعیت محصولات کشاورزی در گیلان