مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 16:552021-11-25سياسي

مشکل کمربندی شیراز بدون همراهی بخش خصوصی حل نمی شود


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایمنی تردد سواره و پیاده در محدوده کمربندی شیراز، تاکید کرد که رفع این مشکلات بدون بهره گیری از توان بخش خصوصی، - امکان پذیر نیست.

ابراهیم عزیزی پنج شنبه 4 آذرماه در نشست مشترک مجمع نمایندگان و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز که با هدف تشکیل یک کمیته مشترک میان این دو نهاد برگزار شد، گفت: ساختار این جلسات نیاز به یک چهارچوب اصولی برای رسیدن به یک ساز و کار مشترک دارد.

او اضافه کرد: برای عملیاتی کردن پروژه های مهم و زیربنایی شهر شیراز نقش شورا و شهرداری در این راستا نقش مهمی است و انتظار می رود این دو نهاد مهم نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز با بودجه و اعتبارات دولتی امکان محقق شدن همه خواسته های مردم نیست و این واقعیت را باید پذیرفت لذا باید به سمت منابع جدید درآمدی رفت.

عزیزی در همین راستا اضافه کرد: از 845هزار میلیارد تومان بودجه سال 1400 کل کشور، 600هزار میلیارد تومان آن حقوق کارمندان است و این در حالی است که دولت نیز 400هزار میلیارد تومان کسری اعلام کرده است لذا با این شرایط نباید از دولت انتظار داشت که بتواند همه منابع مورد نیاز را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمربندی شیراز بدون همراهی بخش خصوصی حل نمی شود

مشکل کمربندی شیراز بدون همراهی بخش خصوصی حل نمی شود