مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 16:452021-11-25سياسي

30 درصد از مردم قم واکسن نزده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه 49 درصد از مردم استان دو دز واکسن را دریافت کرده اند، گفت: 30 درصد از مردم قم حتی یک دوز واکسن را هم دریافت نکرده اند و در حال حاضر، - 15 درصد پایین تر از میانگین کشوری هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه 49 درصد از مردم استان دو دز واکسن را دریافت کرده اند، گفت: 30 درصد از مردم قم حتی یک دوز واکسن را هم دریافت نکرده اند و در حال حاضر، 15 درصد پایین تر از میانگین کشوری هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمدرضا قدیر درنشست ستاد مدیریت بحران استان قم که امروز در سالن کرامت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، از خدمت رسانی نیروهای بسیجی که با تمام تلاش، به سلامت مردم جامعه کمک می کنند، تقدیر کرد.

وی اضافه کرد: به لطف خداوند متعال وضعیت قم از نظر تست های تشخیص قطعی کرونا نزولی است و در مجموع وضعیت خوبی است که اگر ادامه پیدا کند، به رنگ آبی خواهیم رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه در حال حاضر 145 بستری در بیمارستان های استان داریم، به آمار 30 نفری بیماران بدحال اشاره کرد و گفت: متوسط فوتی های ما در هفته، دو نفر شده که این آمار، از میانگین کشوری پایین تر است.

وی با ابراز نارضایتی از میزان استقبال واکسیناسیون در قم، آمار افرادی که حتی دوز اول واکسن را هم دریافت نکرده اند، 30 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از مردم قم واکسن نزده اند

30 درصد از مردم قم واکسن نزده اند