مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 16:252021-11-25اجتماعي

30 درصد از مردم قم واکسن نزده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه 49 درصد از مردم استان دو دز واکسن را دریافت کرده اند، گفت: 30 درصد از مردم قم حتی یک دوز واکسن را هم دریافت نکرده اند و در حال حاضر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا قدیر درنشست را در استان قم، 49 درصد اعلام کرد و گفت: در حالی که در قم بیشترین دسترسی به واکسن وجود دارد، متاسفانه این آمار مناسب نیست.

قدیر هوشمندسازی محدودیت های کرونایی را تنها راه کار عبور از وضعیت و شرایط فعلی دانست و تاکید کرد: مدارس باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ورود به پیک ششم جلوگیری کنند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از ابتدای آذر ماه، خطاب به مدیران مدارس، والدین و دانش آموزان، رعایت دستورالعمل های بهداشتی را لازم دانست و گفت: باید به صورت جدی فاصله گذاری، استفاده از ماسک و ایجاد تهویه مناسب در کلاس های درس رعایت شود.

قدیر با اعلام این خبر که متاسفانه اخیرا عفونت های ویروسیِ غیر کرونایی در بین دانش آموزان افزایش پیدا کرده است گفت: بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت، در صورتی که آزمایش PCR حتی یک نفر از دانش آموزان مثبت شود، لازم است که آن کلاس به مدت دو هفته تعطیل شود.

وی در پایان گفت: با توجه به نیاز مردم کهک و جعفریه به خدمات پزشکی و سلامت، مقرّر شد درمانگاه های این دو شهر به صورت شبانه روزی به خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از مردم قم واکسن نزده اند

30 درصد از مردم قم واکسن نزده اند