مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 16:102021-11-25سياسي

عشایر ذخایر ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند


مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: عشایر ذخایر ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند.

- ، سردار احمد حق طلب عصر پنجشنبه در اجلاسیه عشایر کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام در شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: عشایر نگهبانان واقعی و مرزداران سلحشور نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امید است که خداوند متعال به همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در ازای این تلاش، ایثار، جوانمردی و شهادت فرزندان و پدران شما و ایثار زنان و دختران عشایر که حماسه ای برای همه زمان ها آفریده و الگویی برای همه نسل ها شده اند، توفیق خدمت دهد.

سردار حق طلب با بیان اینکه عشایر ذخایر ارزشمند این کشور و انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: عشایر با مقاومت و ایستادگی خود، فرصت دادند تا نیروهای مسلح از ارتش غیور جمهوری اسلامی، مرزداران ژاندارمری آن روز، نیروی انتظامی، بسیج و همه اقشار و اصناف مردم خودشان را مسلح کردند تا در برابر حضور دشمن بایستند و مقاومت کنند و خاک عزیز ایران اسلامی از اشغال دشمن خارج کنند.

وی بیان کرد: دست و بازوی غیورمردان عشایر این را می بوسیم و بر این بوسه افتخار می کنیم، یاد شهدای عشایر را گرامی می داریم، شهدایی که در خط مقدم نبرد در مقابل دشمنان جانانه ایستادند و قبل از شروع رسمی جنگ در 31 شهریور ماه 1359 این مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر ذخایر ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند

عشایر ذخایر ارزشمند کشور و انقلاب اسلامی هستند