مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 15:252021-11-25بين الملل

روسیه اتهام آمریکا در مورد سندروم هاوانا را رد کرد


دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه، اتهام آمریکا در مورد دست داشتن روسیه در ابتلای دیپلمات های آمریکایی به بیماری سندروم هاوانا را رد کرد.

- دیمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه، اتهام آمریکا در مورد دست داشتن روسیه در ابتلای دیپلمات های آمریکایی به بیماری سندروم هاوانا را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پسکوف روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: این موضوع (ابتلای دیپلمات های آمریکایی به بیماری سندروم هاوانا) در دیدارهای ویلیام برنز رییس سازمان سیا با رییس جمهوری روسیه و مقامهای روس مطرح نشد.

وی افزود: آنچه که به مذاکرات رییس سیا با همتایان خود در سازمان های اطلاعاتی روسیه مربوط می شود، محتویات این گفت و گوها، اطلاعاتی نیست که بتوان در ملا عام اعلام کرد.

سخنگوی رییس جمهوری روسیه گفت: تنها چیزی که در این مورد می توان قطعا رد کرد، امکان شرکت طرف روسی در مورد ابتلای به سندروم هاوانا است و ما هیچ ارتباطی با این مساله نداریم.

ویلیام برنز دوم و سوم ماه نوامبر (11 و 12 آبان ماه) به مسکو سفر کرد و با چند تن از مقامهای روس از جمله با الکساندر برتنیکوف رییس سازمان امنیت فدرال روسیه و سرگیی نارشکین رییس سازمان اطلاعات خارجی روسیه دیدار و گفت و گو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه اتهام آمریکا در مورد سندروم هاوانا را رد کرد

روسیه اتهام آمریکا در مورد سندروم هاوانا را رد کرد