مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 15:052021-11-25فرهنگي

برگزاری دومین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی«خه لات» استان کردستان


سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دومین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی«خه لات» با تاکید بر کسب و کارهای فرهنگی و ترویج کالاهای فرهنگی اقوام ایرانی استان کردستان خبر داد.

- برگزاری دومین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی خه لات استان کردستان ایسنا/کردستان سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دومین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی خه لات با تاکید بر کسب و کارهای فرهنگی و ترویج کالاهای فرهنگی اقوام ایرانی استان کردستان خبر داد.

عیسی فلاحی در مصاحبه مجازی با رسانه های استان اظهار کرد: اولین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی در اسفند ماه پارسال برگزار و از فعالان و شرکت کنندگان و تولیدکنندگان کالاهای فرهنگی استان کردستان طی مراسمی ویژه قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: دومین جشنواره استانی کالاها و محصولات فرهنگی شامل هدایای فرهنگی و عروسک سازی و صنایع چاپ و بسته بندی در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و مهلت ارسال آثار براساس فراخوان جشنواره تا 20 دیماه سال جاری تعیین شده است.

فلاحی اضافه کرد: این جشنواره برای دومین بار است که در استان کردستان برگزار می شود و فرصتی است تا تولیدکنندگان، کارآفرینان و هنرمندان آثار خود را به صورت گروهی یا انفرادی در بخش های هدایای فرهنگی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی«خه لات» استان کردستان

برگزاری دومین جشنواره استانی کالاهای فرهنگی«خه لات» استان کردستان