مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 14:402021-11-25حوادث

ضرب الاجل شورای شهر ارومیه برای ایمن سازی کانال های محدوده شهری


پس از فوت یک کودک در اثر سقوط در کانال آب، رییس شورای شهر ارومیه طی نشستی از ضرب الاجل شورا برای پوشش و ایمن سازی کانال های محدوده شهری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز پنجشنبه جنازه بردیا اطمانی که براثر سقوط در کانال آب ولنده جان خود را از دست داده بود، توسط یکی از بیمارستان های ارومیه اعلام شد، وی از روز گذشته گمشده بود و با اینکه از طرف خانواده او موضوع به رسانه های اجتماعی اعلام شده بود با وجود تمام تلاش ها برای پیدا شدن او امروز مرگ او توسط یکی از بیمارستان های ارومیه اعلام شد و بر اساس شنیده های غیررسمی جسد بی جان بردیای معصوم در کانال آب پیدا شده است.

در این راستا رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عصر پنجشنبه در نشستی اظهار کرد: در جلسه صحن علنی روز شنبه برای پوشش و یا ایمن سازی کانالهای داخل محدوده شهری به ویژه در محلات حاشیه شهر ضرب الاجل تعیین خواهد شد تا در مدت معین و مشخصی که شورا فرصت خواهد داد شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات موجود باشیم.

حجت الاسلام محمد خلیل پور با اشاره به کانالهای جمع آوری آب های سطحی در اطراف شهر اظهار کرد: یک تعداد از کانال ها و یا مسیر کانال ها داخل محدوده شهری و تعدادی نیز خارج از محدوده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل شورای شهر ارومیه برای ایمن سازی کانال های محدوده شهری

ضرب الاجل شورای شهر ارومیه برای ایمن سازی کانال های محدوده شهری