مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 13:352021-11-25اقتصادي

واگذاری عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن قرچک به شهرداری


نبود یک ایستگاه راه آهن از مشکلات قرچک بوده که اجرای آن در اختیار شهرداری نبود و در سفر اخیر استاندار تهران اجرای این ایستگاه به شهرداری واگذار شد و به زودی فضای مناسبی با حداقل امکانات رفاهی در این مکان اجرا می شود.

- محسن خرمی شریف در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: پردیس سینمایی قرچک پیشرفت 50 درصدی و فرهنگسرای قرچک پیشرفت 30 درصدی دارد؛ فاز اول کمربندی شمالی با اجرای 80 درصد در حال کار است و امیدوارم در هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه احداث نمایشگاه دائمی قرچک نیز تاکنون پیشرفت 70 درصدی داشته است افزود: قرچک با جمعیت بیش از 350 هزار نفر فاقد آرامستان عمومی بوده است، هفت کیلومتر مسیر را از ابتدای جاده محمدآباد برای آرامستان اجرا شد و در حال حاضر فاز اول این آرامستان در حال کار است.

خرمی شریف عنوان کرد: سرانه های فرهنگی در محله های فردیس و پویینک به بهره برداری رسیده است؛ تاکنون زمین برای مجتمع های فرهنگی و عمومی نداشتیم و اکنون این زمین ها تحویل گرفته شده است.

شهردار قرچک با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز دوم پارک اقوام قرچک که از مدرن ترین پارک های جنوب شرق استان تهران است، به زودی آغاز می شود،خاطرنشان کرد: طرح تفصیلی شهر قرچک در سال 1401 مورد بازنگری برای پنج سال آینده قرار می گیرد؛ ممیزی املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن قرچک به شهرداری

واگذاری عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن قرچک به شهرداری