مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 13:152021-11-25سياسي

195 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسید


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی نهضت تولید کتاب در حوزه دفاع مقدس راه اندازی شد که در طی دو سال گذشته بیش از 195 عنوان کتاب به چاپ رسیده و در سالجاری تهیه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی بعد از ظهر امروز در حاشیه آیین رونمایی کتاب خون و نمک در شهرستان دلیجان اظهار کرد: دفاع مقدس یک تجربه موفق در همه زمینه ها است و در گام دوم انقلاب باید این تجربه موفق به نسل جوان و نوجوان منتقل و به یک فرهنگ فراگیر در کشور تبدیل شود و لذا ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس باید اولویت امور باشد.

وی افزود: کتاب و فضای مجازی از ابزارهای تاثیرگذار در جریان سازی و گفتمان سازی است و بسیار می تواند در انتقال فرهنگ های ارزشی تاثیرگذار باشد و می توان با بعد تبلیغی و ترویجی کتاب ارزش های اسلامی و خصوصا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه ترویج کتابخوانی قطعا می تواند ارزش های اسلامی را در جامعه تقویت کند، گفت: امروز نیازمند تقویت فرهنگ کتابخوانی در کشور هستیم و البته فعالیت در این حوزه از حساسیت ویژه ای برخوردار است و باید ابتکار و هنرمندی های لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

195 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسید

195 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسید