مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 12:202021-11-25دانش

لزوم توجه به رشته های فنی و مهندسی در دانشگاه آزاد


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم توجه به رشته های فنی و مهندسی گفت: اولویت بندی برای توسعه فعالیت های فنی و مهندسی در واحدها بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد علمایی در جلسه هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی قم در علوم انسانی پیشتاز است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم باید در کنار علوم انسانی به موضوعات فنی و مهندسی نیز توجه کند.

کشور نیاز به علوم انسانی دارد، زیرا پایه فرهنگ، علوم انسانی است؛ اما معیشت مردم در گرو کارهای فنی است، لذا حوزه فنی و مهندسی بسیار حائز اهمیت است.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم پیگیری مجدانه واحدهای دانشگاهی برای توسعه رشته های فنی و مهندسی، گفت: اولویت بندی برای توسعه فعالیت های فنی و مهندسی در واحدها بسیار مهم است.

دکتر علمایی به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: بحث آمایش استان ها بسیار مهم است و در این زمینه دانشگاه آزاد اسلامی استان قم می تواند در موضوعاتی از جمله فرش، دام و پلیمر فعالیت کرده و از ظرفیت های استان استفاده کند.

دکتر سودابه سلیمانی، مدیر کل امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر استفاده از ظرفیت رشته های پرمخاطب در استان ها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به رشته های فنی و مهندسی در دانشگاه آزاد

لزوم توجه به رشته های فنی و مهندسی در دانشگاه آزاد