مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:552021-11-25سياسي

جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در مازندران


رییس کل دادگستری مازندران از توقف عملیات و جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در استان با مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام صادق اکبری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 112 پرونده واحد تولیدی به ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع شده است که از این تعداد 91 پرونده رسیدگی و تاکنون مشکلات و موانع 64 واحد تولیدی برطرف شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران درادامه اظهار داشت: دستگاه قضایی استان به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را برای حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید کنندگان می کند وهرچه بخش تولید در استان فعال تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می کند و این امر در کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و سالم سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: امیدواریم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع زدایی ازمسیر تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم، دستگاه قضایی استان نیز از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل خود برای سرمایه گذاری های سالم و مشروع که چرخ های تولید استان را به حرکت در می آورند حمایت و در مقابل با فساد اداری و رانت خواری برخورد قاطعانه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در مازندران

جلوگیری از مزایده 64 واحد تولیدی در مازندران