مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 11:352021-11-25سياسي

اتخاذ اقدامات قضایی برای پیگرد عوامل دخیل در ترور شهید سلیمانی


کمیته مشترک قضایی ایران و عراق از توافق بر سر اتخاذ اقدامات قضایی و حقوقی برای پیگرد عوامل دخیل در ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته مشترک ایران و عراق برای بررسی پرونده ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابو مهدی المهندس نایب رییس سابق سازمان الحشدالشعبی عراق، امروز (پنجشنبه)، بیانیه پایانی نشست دوروزه خود را صادر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع )، کمیته مذکور اعلام کرد: پس از گفت و گوهایی که به مدت دو روز به طول انجامید، در پایان نشست تصمیم گرفته شد که تمام اقدامات قضایی و حقوقی ممکن برای پیگرد و مجازات اجراکنندگان و عوامل دخیل در جنایت اتخاذ شود .

در ادامه این بیانیه آمده است که در نشست مذکور همچنین تصمیم گرفته شد که همکاری های دوجانبه برای تکمیل تحقیقات قضایی جاری و استفاده از تمام ظرفیت های موجود ادامه یابد تا مطابق با توافق همکاری های حقوقی و قضایی در زمینه پرونده های کیفری میان دولت عراق و جمهوری اسلامی ایران، اطلاعات لازم فراهم شود.

کمیته مشترک ایران و عراق همچنین اضافه کرد که مرحله بعدی نشست ماه آینده میلادی در تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتخاذ اقدامات قضایی برای پیگرد عوامل دخیل در ترور شهید سلیمانی

اتخاذ اقدامات قضایی برای پیگرد عوامل دخیل در ترور شهید سلیمانی