مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 10:552021-11-25بين الملل

عقد تفاهم نامه همکاری بین شینینگ چین و کاشان


مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از عقد تفاهم نامه اولیه همکاری میان شهر شینینگ استان چینگ های جمهوری خلق چین و شهر کاشان با نظارت و بر اساس فرآیند تعریف شده وزارت امور خارجه کشورمان خبر داد.

- محمد علی فرجی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این دو شهر بر اساس اصول بیانیه مشترک برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری خلق چین و جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارتقای درک متقابل و دوستی میان شهروندان ایران و چین و تحکیم و توسعه همکاری های دوستانه بین دو شهر از طریق رایزنی های دوستانه به تفاهم در زمینه ایجاد رابطه خواهرخواندگی دست یافته‎ اند.

وی افزود: دو طرف توافق کردند که بر اساس برابری و منفعت متقابل، برای ارتقای ارتباطات دوستانه مردمی و تعامل اقتصادی و تجاری بین دو شهر تلاش صرف کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان، تصریح کرد:حوزه های گردشگری، اقتصاد، تجارت، علم و فناوری، توسعه و عمران شهری، کشاورزی، فرهنگ، ورزش، بهداشت، آموزش و.

از جمله زمینه هایی است که دو طرف بر لزوم انجام مبادلات و همکاری های فعال در این حوزه ها تأکید کرده اند.

فرجی گفت: بر اساس تفاهم نامه امضا شده، دو طرف توافق کردند که در اسرع وقت تلاش مشترکی را برای امضای توافقنامه رسمی در مورد ایجاد رابطه خواهر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم نامه همکاری بین شینینگ چین و کاشان

عقد تفاهم نامه همکاری بین شینینگ چین و کاشان