مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 10:502021-11-25فرهنگي

مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده ام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم گرامی داشت یاد علی انصاریان بازیگر فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا همزمان با آغاز اکران این فیلم عصر چهارشنبه سوم آذر توسط بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ برگزار شد.

- مراسم گرامیداشت یاد علی انصاریان بازیگر فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا همزمان با آغاز اکران این فیلم در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مراسم گرامی داشت یاد علی انصاریان بازیگر فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا همزمان با آغاز اکران این فیلم عصر چهارشنبه سوم آذر توسط بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ برگزار شد.

کاوه صباغ زاده کارگردان این فیلم در ابتدای این مراسم گفت: به مناسبت آغاز نمایش عمومی فیلم به یاد علی انصاریان اینجا جمع شده ایم اما من ترجیح می دهم اینگونه نگاه کنم که علی انصاریان زنده است، اینجا حضور دارد و در قلب ماست.

او با همان لبخند همیشگی اش در این سالن نشسته تا در اولین روز اکران عمومی فیلمش، رمانتیسم عماد و طوبا را با هم ببینیم.

در ادامه این مراسم سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اهدای لوح تقدیر از کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده ام

مادر علی انصاریان: این اولین بار است که بدون علی به سینما آمده ام