مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-25فرهنگي

اجراهای روز نخست جشنواره تئاتر خیابانی«چتر زندگی» در یزد اعلام شد


دبیر جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» گفت: در نخستین روز جشنواره، هشت نمایش در شش مکان مختلف برای مردم دارالعباده به نمایش در می آید.

- ، محمدصادق کوچک زاده با اشاره به آغاز فعالیت جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی از ساعت 18 پنجشنبه، چهارم آذرماه در گذر فرهنگ و هنر واقع در خیابان آیت الله کاشانی افزود: در نخستین روز برگزاری این رویداد هنری، هشت اثر راه یافته به بخش مسابقه در محیط های اجتماعی مناطق مختلف شهر یزد به نمایش در می آید و مورد ارزیابی هیأت داوران قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: نمایش من بهمنم به کارگردانی اصغر گروسی از استان فارس و دومینو اثر احمد صمیمی از تهران همزمان از ساعت 16 به ترتیب در گلزار شهدای خلدبرین و میدان امیرچخماق اجرا می شوند، ضمن اینکه این آثار در نوبت بعد نیز به ترتیب در ساعت های 19:30 و 20 در گذر فرهنگ و هنر برای عموم علاقه مندان به نمایش در خواهند آمد.

دبیر این دوره جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی ادامه داد: نمایش های نبش کوچه بن بست کاری از مهدی حبیبی از همدان ساعت 16:30 در فرهنگ سرای بانو واقع در منطقه حسن آباد و واقعا کسی خوابش می بره؟ به کارگردانی مریم نیک آیین از یزد نیز از ساعت 17 در همین مکان تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای روز نخست جشنواره تئاتر خیابانی«چتر زندگی» در یزد اعلام شد

اجراهای روز نخست جشنواره تئاتر خیابانی«چتر زندگی» در یزد اعلام شد