مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:052021-11-25سياسي

گزینه های مدیریتی فارس را پیشنهاد داده ایم/بروکراسی عامل تاخیر در انتصابات است


استاندار فارس با بیان اینکه 20 گزینه برای مدیران کل استان پیشنهاد داده ایم اما هنوز تایید آن ها انجام نشده است، گفت: این دولت نمی خواهد اتوبوسی عمل کند، - ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه 20 گزینه برای مدیران کل استان پیشنهاد داده ایم اما هنوز تایید آن ها انجام نشده است، گفت: این دولت نمی خواهد اتوبوسی عمل کند، اما کاغذبازی و بوروکراسی عجیب وجود دارد و سبب تاخیر در انتصابات می شود.

محمدهادی ایمانیه پنج شنبه 4 آذر در نشست جامعه روحانیت شیراز بیان کرد: روحانیت مدیون دولت ها نبوده و همین مسئله سبب شده که صریح صحبت و انتقاد کنند و این حسن این قشر است.

او با بیان اینکه ساخت مساجد، مصلاها و خانه عالم در استان در حال پیگیری است، گفت: جامعه روحانیت هم روحانی مناسب را پرورش دهند، چون همین الان تعدادی مسجد داریم که روحانی ندارد یا اینکه نماز صبح در آن خوانده باشد یا اینکه فرصت کافی برای ارتباط مردم با روحانیت وجود ندارد.

استاندار فارس در پاسخ به مواردی که در جلسه مطرح شده بود، افزود: مشکلات حوزه سلامت را قبول دارم و متاسفم که مردم از این حق مسلم خود محروم هستند و امیدواریم با مدیریت جدید علوم پزشکی این مشکل حل شود.

ایمانیه در خصوص مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم که در جلسه مطرح شد هم عنوان کرد: قیمت ها و مسائل اقتصادی تصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های مدیریتی فارس را پیشنهاد داده ایم/بروکراسی عامل تاخیر در انتصابات است

گزینه های مدیریتی فارس را پیشنهاد داده ایم/بروکراسی عامل تاخیر در انتصابات است