مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 09:002021-11-25سياسي

قاضی زاده هاشمی: 33 هزار نفر از فرزندان ایثارگران بیکارند


معاون رییس جمهور با بیان اینکه 33 هزار نفر از فرزندان ایثارگران در کشور بیکار هستند، گفت: قانون سهمیه استخدامی ایثاگران به درستی اجرایی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان یزد اظهار کرد: شاه بیت تمامی وصیت نامه های شهدا حفاظت از اسلام و پیروی از حضرت امام بوده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید پیش از جنگ تحمیلی تشکیل شد تصریح کرد: بنیاد شهید انقلاب اسلامی اصالتا به این منظور تاسیس شده که از ایثارگران و شهدا تجلیل و تکریم شود و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنیم.

معاون رییس جمهور در امور ایثارگران افزود: مکتب انقلاب اسلامی ایران از منظر ایثار و شهادت به عالمیان قابل معرفی است و اگر بخواهیم این انقلاب را معرفی کنیم باید ایثارگران و شهدا را معرفی و سیره زندگیشان را بیان کنیم.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه در ارتباط با معرفی سیره شهدا و ایثارگران کم کاری کردیم گفت: قوانین حوزه ایثارگران را ایثارگران در کشور شغل ندارند عنوان کرد: اینکه ما این تعداد بیکار در جامعه ایثارگری داریم نشان دهنده آن است که ما قانون سهمیه ایثارگران برای اشتغال در دستگاه های دولتی را اجرایی نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی زاده هاشمی: 33 هزار نفر از فرزندان ایثارگران بیکارند

قاضی زاده هاشمی: 33 هزار نفر از فرزندان ایثارگران بیکارند