مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:502021-11-25اقتصادي

صدور 3 موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان


سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از صدور سه موافقت اصولی راه اندازی تأسیسات گردشگری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سه موافقت اصولی راه اندازی تأسیسات گردشگری در نقاط مختلف استان سمنان صادر شد.

وی ادامه داد: این سه موافقت اصولی برای ایجاد مجتمع گردشگری، اقامتگاه سنتی و تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی است و شرایط اشتغال 41 نفر را فراهم می کنند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: میزان سرمایه گذاری در این پروژه ها 141 هزار و 220 میلیون ریال است.

طاهریان با اشاره به اینکه این پروژه ها در شهرستان های  مهدی شهر، سرخه و شاهرود ساخته می شوند، افزود: این مجوز به استناد ماده 2 آیین نامه ایجاد، اصلاح و تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن ها صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ هم اکنون در استان سمنان 273 واحد تأسیسات گردشگری شامل هتل، اقامتگاه سنتی، خانه مسافر، رستوران بین راهی، اقامتگاه بوم گردی، مجتمع گردشگری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 3 موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان

صدور 3 موافقت اصولی ایجاد تأسیسات گردشگری در استان سمنان