مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آذر 1400 ساعت 08:352021-11-25فرهنگي

رویداد انتخاب کتاب سال کرمان در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان؛ 30 اثر برگزیده شدند


مراسم پایانی بیست و یکمین جایزه کتاب سال کرمان در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، روح الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس خوبی نخواهد افتاد و پسندیده نیست کتاب اساس تولید یک کلیپ و پادکست شود چراکه کتاب قرار است هویت مستقل داشته باشد.

  محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز با گرامیداشت هفته هفته کتاب اظهار کرد: رویداد بزرگ انتخاب کتاب سال از سال 1373 شروع شده و با هدف توسعه فرهنگ مکتوب و ارتقای کمی و کیفی آثار چاپی و تشویق محققان، مترجمان و همه فعالان این حوزه که متعهدانه در حال تلاش هستند، طراحی شده است.

وی ادامه داد: در راستای این رویداد، ارزیابی فرهنگ مکتوب استان کرمان صورت می گیرد و استان کرمان جزو استان های پیشرو در برگزاری این رویداد در کشور است.

علیزاده عنوان کرد: سال 1373 رویداد جایزه کتاب سال استان با 22 کتاب رسیده به دبیرخانه کار خود را آغاز کرد و بیست و یکمین دوره رویداد 700 اثر به دبیرخانه ارسال شد و پس از بررسی و داوری از 30 نفر تقدیر می شود.

وی تصریح کرد: جایزه کتاب سال استان امسال مربوط به کتاب های چاپی در سال های 1396 و 1397 است و امسال در این دوره فراخوان بیست و دومین دوره را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد انتخاب کتاب سال کرمان در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان؛ 30 اثر برگزیده شدند

رویداد انتخاب کتاب سال کرمان در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان؛ 30 اثر برگزیده شدند